سیا

​ حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه گفت: حکم محکومیت یک تبعه بلژیکی با اتهاماتی از قبیل جاسوسی برای دولت متخاصم آمریکا و پول‌شویی، توسط قوه قضائیه صادر شد.

وی گفت: این تبعه بلژیکی که در پوشش اقدامات بشردوستانه و با هدف جاسوسی برای دولت متخاصم آمریکا و توزیع پول در گروه‌های فعال در حوزه‌های ضدامنیتی وارد کشور شده بود، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شده بود.

این منبع آگاه افزود: بعد از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسات دادگاه، اقدامات این تبعه بلژیکی در حداقل در 4 مورد اتهامی و اقدام مجرمانه برای دادگاه اثبات و رای وی صادر گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    و همین موجب یأس مطلق مواجب بگیران اوباش این جواسیس شده و می تواند بزرگترین مانع برای مزدوری اراذل گردد. ضمن این که کشورهای غرب وحشی که خود را برای پل شدن برای سازمان جاسوسی سفید نمایی کرده به خیال این که می توانند به نیابت از سازمان جنایت کار سیا در آشوب سازی کنش بی نظارتی داشته باشند غافل از این که خط قرمز سربازان گمنام امام زمان امنیت کشور بوده و با کشوری مماشات نداشته چنان که با هیچ کس ندارند. برای توفیق هرچه بیشتر سربازان گمنام امام زمان در برقراری امنیت و شکار بیشتر گاندوهای غرب وحشی ، صلوات.
  • DE ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 3
    قوه قضائیه یا قوه عذابیه ؟؟ شرم آور است که توریست را با اتهامات غیر مستند محاکمه می کنند .. بی قانونی و هرج مرج کشور را فرا گرفته .. همه بی اختیار و آتش به اختیا ر شده اند از قاضی و مامور و نظامی و جنازه دزدها و آدم دزدها و شکنجه گر و بقیه عوامل حکومت .. طور ی با خلق خدا رفتار می کنند که انگار دچار جنون نابودی جوانی و آدمکشی شده اند ..
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
      2 0
      پماد بمال تروریست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس